Jag vet inte hur många med mig som upplever startsidan i appen som rörig, men detta är något ni bör se över. Alla vill inte ha allting på startsidan, gärna kunna byta bakgrundsfärg med mot tex svart istället för orange.
I mitt personliga tycke hade jag nöjt mig med Konto, Uttag, Sparande that’s it. Resten kan man ha i menyn. Mer avskalad app tack!
Ang feedback på kort. Massor upplever strul, särskilt utomlands vilket gör att produkten inte känns färdig. I dagsläget vågar man inte använda kortet utomlands, för vissa funkar inte kortet alls. För vissa fungerar det på vissa ställen i vissa länder osv osv.
Ser gärna att ni lägger in möjlighet för att låsa kortet i världsdelar dvs en regionsspärr med.
Hej @Benzo7655
Det stämmer att om du tankar med kontokort får du 1000-1500 kronor reserverade på kortet. Det är en så kallad kortkontroll som kortutgivarna Visa och Mastercard kräver av bensinbolagen och beloppet regleras automatiskt i efterhand.
Vi har valt att sänka saldokravet till 500 kr för P.F.C-kortet för att kunna genomföra en tankning (men det är ändå 1000-1500 kr som kommer att reserveras på ditt kort).