Appmeny & kort

Jag vet inte hur många med mig som upplever startsidan i appen som rörig, men detta är något ni bör se över. Alla vill inte ha allting på startsidan, gärna kunna byta bakgrundsfärg med mot tex svart istället för orange.

I mitt personliga tycke hade jag nöjt mig med Konto, Uttag, Sparande that’s it. Resten kan man ha i menyn. Mer avskalad app tack!

Ang feedback på kort. Massor upplever strul, särskilt utomlands vilket gör att produkten inte känns färdig. I dagsläget vågar man inte använda kortet utomlands, för vissa funkar inte kortet alls. För vissa fungerar det på vissa ställen i vissa länder osv osv.

Ser gärna att ni lägger in möjlighet för att låsa kortet i världsdelar dvs en regionsspärr med.

1 gillning

Och måste finnas 1500kr på kortet för att kunna tanka på det

Och där måste finnas 1500kr på kortet för att kunna tanka på det

Hej!
Tack för din feedback om kortet och designen på appen, vi tar med oss det för framtida förbättringar!

Hej @Benzo7655
Det stämmer att om du tankar med kontokort får du 1000-1500 kronor reserverade på kortet. Det är en så kallad kortkontroll som kortutgivarna Visa och Mastercard kräver av bensinbolagen och beloppet regleras automatiskt i efterhand.
Vi har valt att sänka saldokravet till 500 kr för P.F.C-kortet för att kunna genomföra en tankning (men det är ändå 1000-1500 kr som kommer att reserveras på ditt kort).

2 gillningar