Är vi omyndighetsförklarade?

Finns det någon godtagbar anledning till detta? Ska ni alltså bestämma över vuxna individer som vill köpa en bingolotto eller för den delen vuxen film, det är väl för tusan upp till var och en?

Det är ju ändå VÅRA pengar, ska man riskera att inte kunna handla en glass i kiosken på semestern bara för att de även säljer lotter osv?

Absurt

Finns andra, bättre alternativ

Vår väg slutar här, hoppas att ni tar ett förnuft till fånga

Lite frustrerande men anledningen är förmodligen hårdare tag mot penningtvätt som alla banker har mer eller mindre idag …eftersom P.F.C. inte har kontor som kontrollerar insättningar så är det genom spelande (betting), tjänster som omvandlar kontanter och ev. camsex där kryphål för att tvätta pengar finns.
Olika myndigheter har förmodligen bättre koll på traditionella banker mer än diverse nätplånböcker online som har dessa regler som säkerhet t.ex samma sak med Rocker och Norweigan Bank och möjligtvis Svea Bank, Marginalen Bank (I’m Yours) också.

För min del är det inget stort problem, de få gånger som jag spelar kan jag ta ut kontanter eller använda ett annat kort t.ex så funkar Lunar med ATG men det kortet är sämre på andra sätt som avgift för uttag och valutaväxling, alltid bra att ha olika kort som backup oavsett.

Absolut men vissa spelsajter borde ju grönlistas om skälet är detta.

Folkspel

Svenska Spel

Osv

De agerar självklart vid misstanke om penningtvätt men att rakt av stänga av ALLT är enligt mig otroligt okunnigt och det borde gå att lösa bättre, känns amatörmässigt.

Samma med den nya duo funktionen, jag förväntade mig att det skulle gå att för över från solo till duo med ett knapptryck men icke, utan det är en funktion som kommer “snart” detta ska dom alltså ha 50kr i månaden för, en ofärdig produkt…