Bjud in dina kompisar – få 50 kr var

Vill du tipsa dina kompisar om P.F.C? Nu kan du som använder ditt P.F.C-kort få 50 kr för varje ny användare du bjuder in till P.F.C. Din kompis får också 50 kr.

Läs mer här.

Kom ihåg att din vän även måste aktivera sitt kort, först då utbetalas bonusen.

2 gillningar

Tidsbegränsningen framgår inte i appen, har just bjudit in men inte blivit upplyst om detta. Vad är det som gäller???

Hej! Jättebra att du frågar! Vi har tagit bort tidsbegränsningen, så det finns inte längre någon begränsad tid för när man måste aktivera kortet :blush:

Hej! Jag Har skickat länken till mina vänner. Ingen av dom som ger mig bonus 50kr. Jag känner mig lurad för jag la på min engeri att värva folk för ingenting! Folk har aktiverat kort och börjar använda kort. Jag får ingenting. Bara 50kr från början som en vän har värvat mig. Vad är fel egentligen?

Hej @Pfckungen Vänligen kontakta vår kundtjänst genom att logga in i appen och starta en chatt, så kan vi hjälpa till med att undersöka varför bonusen inte har kommit fram.

Jag bjöd in en kompis men fick inga 50 kronor , jag fick ett nytt kort i samma veva pga bedrägeri, kanske därför. Hur blir det nu?

Hej @Marie Vår kundtjänst kan hjälpa dig med det här, kontakta dem genom att logga in i appen och starta en chatt med dem.