Funkar fortfarande inte att beställa kort

Hej!
Funkar fortfarande inte, provat 100 ggr, har avinstallerat programmet, installerat det nya på google play och funkar fortfarande inte.

Efter jag fyller i Anställd och inkomst klickar på fortsätt och meddelandet nedan dyker upp hela tiden.

“Något oväntat hände” Försök igen.

Har Android 9 och moto e6play

Samma här… besviken för PFC har varit bra. Har inget reservkort.

Nu gick det helt plötsligt.

Jag kan fortfarande inte beställa nytt kort. När ska P.F.C fixa det?

Kan inte heller beställa. Dåligt att dom stänger dom gamla korten men inte har lyckats fixa så man kan beställa det nya kortet. Kan ju va en smart idé att ordna det innan man byter kort.

För min del gick det bra att beställa kortet på första försöket den 11/11 med den förra versionen av appen men till skillnad från dig så har jag Android 10 med säkerhetsuppdatering från Oktober på min Xiaomi A2 Lite.
Har också fått de nya kortuppgifterna i måndags 16/11 så kan handla online med P.F.C. om jag skulle vilja men har andra liknande kort också. :credit_card:

Funkar inte att beställa för mig. Efter att jag signerat villkoren med BankID, så kommer jag tillbaka till appens förstasida så kommer IGEN pop-up att jag ska beställa nytt kort… Och så får man göra om ansökan, signera, och så tillbaka till förstasidan där man återigen möts av samma jävla pop-up.

Försökt och signerat säkert 20ggr…

Nu står det “Vi kan inte bevilja dig kort…” man vill inte in på varför man det är ju lätt att förstå att ni bara vill ha lönsamma kunder som ni och Svea Ekonomi kan suga musten ur med höga räntor på krediter/lån.

Har man skulder/inkasso till Svea Ekonomi AB så får man alltså inget debitkort.
Tackar vet jag Rocker och Revolut mfl som inte sysslar med sådana här fula fasoner.

Nu vet ni det

Hej!

Det stämmer att vi hade problem vid förbeställningen av korten för ett par veckor sedan. Anledningen berodde på att många försökte förbeställa korten samtidigt och det ledde till överbelastning hos vår leverantör. Detta är dock löst och det ska nu fungera bra att beställa kort i appen. Om ni ändå stöter på problem med att beställa kort kan ni kontakta vår kundtjänst via chatten så kan de hjälpa er vidare där.

Ahaaaa! Det förklarar ju en hel del…
Tack för infon! :slightly_smiling_face:

1 gillning