Höja sin delbetalnings möjlighet

Jag undrar om det går att höja sin delbetalnings läge?Jag skulle verkligen behöva det nämlingen,… Men men ber om ursäkt om jag kanske frågar så här men jag kan inte finna alls hur man skall göra ( om det går alltså )

Tackar igen till er alla!

1 gillning

Hej @Tituten

Den beviljade krediten är baserad på en kreditupplysning som görs i samband med att man aktiverar funktionen för Delbetalning. Där kontrollerar vi bland annat inkomst, tidigare utställda krediter, lån och betalningsanmärkningar. Vi kontrollerar även “scoring” vilket är det samlade kreditbetyget. Alla dessa faktorer avgör hur mycket kredit man blir beviljad.
Vi kan inte manuellt höja en kredit som man har blivit beviljad. Men den kreditupplysning som togs när du ansökte om tjänsten för Delbetalning är giltig i 90 dagar, och efter det görs det en ny kreditupplysning där beloppet för din kredit kan komma att ändras om dina förutsättningar har förändrats enligt beskrivningen ovan.

Om du vill ha mer specifik information om din kreditupplysning kan du kontakta vår avdelning för delbetalningar på: partpayments@getpfc.com
Du är också välkommen att ställa frågor till vår kundtjänst via chatten när du är inloggad i appen :blush:

Men man kan inte se någonstans vilket värde man ligger på eller? skulle vara skönt att se det direkt i appen

Hej @hogge Du kan se din beviljade kredit under funktionen för Delbetalning, det krävs dock att du först aktiverar tjänsten så att en kreditupplysning kan genomföras. Allt eftersom du använder krediten du har blivit beviljad för delbetalningar, så ser man hur mycket man har kvar att nyttja :blush:
Hoppas du vill prova tjänsten!

1 gillning