Kommande funktioner

• Budget och kategorisering

• Splitta enkelt notan med kompisarna

• Automatisk valutaväxling direkt i appen

• Dela ekonomi med din partner

Vad tycker ni om dessa nya funktioner? Kommentera, gilla och dela med er till andra!:+1:

6 gillningar

Toppen att kunna splitta en restaurangnota direkt i appen! :clap:

1 gillning

Hej @Vegas Vad kul att du gillar den nya funktionen! Hoppas den blir användbar :smiley:

1 gillning

Angående om valutaväxlings funktionen. Hos Revolut och Curve så använder de interbank kursen. Är det något som ni kommer ha framöver också, eller kommer det bara vara baserat på Mastercard kursen?

Hej! Det är en väldigt bra fråga! Just nu kan vi inte svara på vad vi kommer ha i framtiden men i nuläget så är det Mastercards växlingskurs som gäller:)

Hade hellre sett att ni jobbade på Apple Pay.

3 gillningar

Hej - tack, det är efterfrågat och jättebra att du berättar för oss vad som är viktigt för dig som användare.

Hej!

Har ni någon ETA på det här? Pratar vi en månad eller ett år?

1 gillning

Jag tycker ni ska jobba på applepay

2 gillningar

När kan vi vänta oss detta?

1 gillning

Skulle kunna se att ni försöker fixa så kortet fungerar med Samsung Pay eller Google pay inklusive paypal?

1 gillning

Kommer ni lansera den här funktionen eller är den påhittad? Ni vägrar ju att svara på när den blir tillgänglig.

Hej! Vi kommer börja lansera delade utgifter i någon form under våren. Exakt hur det kommer fungera jobbar vi med just nu. Det är jätteviktigt för oss att få synpunkter från er som använder appen och därför skulle vi uppskatta om du ville vara med. Mejla oss på hello@getpfc.com om du vill vara med. Vi hörs!

är vi inte per automatik med redan om vi är med i community. eller pratar du om en slutet testgrupp?

Visst funkar det med PayPal redan? Jag har lagt till mitt och betalat utan problem.

Hej! Vi genomför användarintervjuer just nu och blir jätteglada om du vill vara med. Kontakta gärna oss på hello@getpfc.com i så fall.

Delad ekonomi,eller kanske viktigare två kort till samma konto. Har en idé om hur jag skall lösa matproblemet, men vill inte blanda in gammelbanken. Trodde i min enfald att det fanns en uppsjö neobanker att välja på, men här i Sverige är ni tämligen ensamma. Två kortet konto, det vore smör!

2 gillningar

Vi är som du säger Sveriges första neobank och det är jättekul att du har hittat oss och engagerar dig. Vi tittar på lite olika lösningar för hur flera personer kan dela utgifter och kommer att släppa ett första steg inom kort.

Era kort är tyvärr av genomusel kvalitet.
har haft mitt i ca 4 månader nu, chipet är oläsligt, och nfc-funktionen “trög”, måste lägga kortet på kortläsaren och vänta nån sekund innan det händer något. dessutom har det tappar all färg och är mer vitt än svart. känns väldigt tunt och “böjligt” också?

Hej - vi ser över design och kvalitet och tar med din feedback i det arbetet. Självklart ska ditt kort fungera och du kan beställa ett nytt kort direkt i appen. Hör gärna av dig i chatten om du vill att vi hjälper dig med det.