Några frågor om e-kort

Hej.

Jag har fått tips om att det går att använda P.F.C för bruk av e-kort. Stämmer detta?
Jag vill att e-kortet skall vara digitalt, att jag kan fylla på det med exakt vilken summa jag vill, på Revolut till exempel så måste man minst lägga upp 100 kronor som top up. Hört att fallet inte är så här? Jag vill endast kunna anpassa mina top ups efter den exakta summan jag ska handla för. Så om jag vill köpa en tröja som kostar 25 kronor så vill jag kunna göra en top up på just 25 kronor.

Går det att göra det från sitt vanliga Mastercard från Swedbank?

Hur många e-kort kan jag ha samtidigt, eller hur många kan jag skapa under en månad? Kan jag byta namn på dom hur ofta jag vill eller finns det en gräns? Går det att välja kortnummer på e-kortet?

Vänligen.
//Daniel

1 gillning

Hej @Daniel
Det är en väldigt intressant idé! I nuläget har vi ingen funktion för e-kort, men det är väldigt bra för oss att veta vad våra kunder efterfrågar för funktioner i framtiden!
Jag skickar vidare detta till vårt produkt-team :+1:

Hejsan, när i tiden skulle e-kort vara i fass? Jag kommer förmodligen säga upp mitt bankkort hos Swedbank och enbart köra hos er. Kommer ni i framtiden kunna erbjuda privatpersoner bankkonton?

Ja e-kort eller motsvarande funktioner som bl.a.swedbank hade innan en given premium feature kanske :slight_smile:

Tack för feedback och idéer!
Det är alltid bra att veta vad som skulle vara passande för en premiumtjänst! Just nu har vi ingen plan på att introducera e-kort, men vi tar till oss av era åsikter!

När planeras Premium-tjänsten att lanseras? Tycker det är lite väl tyst ifrån er på PFC.

Hej @hogge
Vi är ännu tidigt i processen med att ta fram ett premiumkort, därför är det svårt för oss att svara på när det kan komma att lanseras. Men vi hoppas att det inte ska dröja allt för länge och vi har som mål att lansera det under 2020.

2 gillningar