Överföring m.m

Sedan senaste uppdateringen, som kom idag, så fungerar knappt någonting längre.
Det går inte att swisha över pengar. (swish ligger inte nere)
Kortet funkar som sagt inte i mindre kiosker, även för mindre belopp som t.ex 30 kr.
Länken till Communityt fungerar inte i appen.

Blir mer och mer problem vilket lutar åt att jag kommer överge PFC för just nu är ni inte mycket bättre än min vanliga bank. Deras kort fungerar iaf överallt.

Hej @Learson
Tack för att du informerar oss om du har problem som påverkar din användarupplevelse i appen. Vi lyssnar på era kommentarer så att vi kan förbättra oss!
Swish hade driftstörningar igår omkring kl 20:20, dock så kom informationen om detta inte upp förrän senare hos dem. Detta ska nu vara löst och det fungerar att Swisha in pengar på kortet igen.
Anledningen till att kortet inte fungerar i mindre kiosker är för att kortet inte får användas för spel, och därför så är kortet spärrat för kiosker och butiker som erbjuder någon typ av spel eller pengaöverföring.
Länken till Communityt fungerar i appen, om det fortfarande inte fungerar för dig får du gärna återkomma till oss via chatten i appen så ska vi hjälpa dig.
Vi hoppas att du vill fortsätta använda vår tjänst och vi tar tacksamt emot all feedback :+1:

Då var det bara för er som Swish inte fungerade. Jag både skickade och tog emot under hela kvällen.

Vi använder oss av tjänsten Swish Handel, och det var den tjänsten som låg nere igår. Den tjänsten skiljer sig från tjänsten Swish Privat.

Varför går kortet inte att använda för spel?
vore väl bättre om kortet fungerade överallt, så man kan använda det som enda kort?

Varför är kortet spärrat för spel? Det vore mycket enklare och mer naturligt att kortinnehavaren bestämmer var och till vad han vill använda kortet!