P. F. C. kortets kvalité

Är en ny användare av P. F. C. och det jag direkt la märke till är hur dålig kvalitén på själva kortet verkar vara. Tycker att ni borde erbjuda Ett finare, kanske metallkort som tillval. Helst med en engångs kostnad utan krav på att ansluta till någon premiumtjänst

Håller med, samma med alla kort, siffrorna tappar silverfärg och den tunna plasten på fram och baksida lossnar. Vissa kortutgivare tsar även betalt för att skicka nytt, kanske därför de struntar i kvalitet.

Fick mitt p. F. C idag och gissar på att eftersom siffrorna står där baka lär de slitas ut eller bli fläckiga (som kort också blir för mig).

Skulle aldrig betala en månadsavgift för något kort, men gärna någon engångsavgift för ett metallkort som håller. Dock ska man helst kunna tjäna in priset via bonuspoäng.

Förbättringsförslag på plastkortet:
Att kortet inte har utstickande siffror är både bra (sticker ej ut i korthållaren) och dåligt (kan slitas ut så att siffrorna inte syns).

Det hade varit bättre om kortnumret och Giltighetstiden precis som CVV-koden hade varit “intryckta” i kortet.