PFC Affärsidé?

PFC har varit oerhört problemfyllt, varför?

Problem med kortutgivare
Problem med betalningar i Sverige/utomlands
Ingen möjlighet till att betala/få räkningar
Inga digitala kort
Du kan inte genomföra vissa köp tex Svenskaspel, lotter etc

PFC är ett kontantkort som du kan swisha till that’s it och som fungerar ibland. Finns andra mer pålitliga gratisalternativ (tyvärr). Jag om någon vill verkligen att PFC ska fungera och vara pålitligt.

Byte av kortutgivare går väldigt smidigt i alla fall :roll_eyes:

Kan bara hålla med dig i allt du skriver… det är otroligt dåligt och man funderar på om ett sådant bolag ens förtjänar att överleva. De har fått chans på chans utan att leverera.

Utvecklingen av funktioner har gått i ultrarapid.

Sedan jag skaffade PFC har väldigt lite hänt när det kommer till funktioner, och deras Premium-funktion kändes som något som stressades fram utan att egentligen tillföra något av större värde.

Att få högre uttagsgräns i utlandet är en bra funktion, men det kan inte ha tagit lång tid att implementera den funktionen direkt.

Jag önskar att man hade lagt bolagets kapital på att utveckla appen istället för att jaga användare och ge dem 50:- och liknande för varje värvad medlem, när en stor del antagligen får hem kortet och aldrig använder det ändå. Om appen och kortet är bra så kommer användare stanna och tipsa andra om PFC.

Enda jag inte kan klaga på är tjejerna som är på supporten, de är alltid trevliga och hjälpsamma.

1 gillning

Instämmer också i det du säger. Man kan nästan sammanfatta det hela med ”upp som en sol, ner som en pannkaka”. Tyvärr får de trevliga tjejerna i supporten säkert ta mycket skit från upprörda människor men om dem läser det här: Ni är guld värda!

Premiumfunktionerna tillför inget mervärde så pass att man känner att man vill uppgradera. Funktioner man hade velat se i ett ”Premium” är stöd för apple/samsung pay tex, högre uttagsgräns, få köpa vad man vill, betala räkningar med kortet osv med andra ord: nyttiga funktioner!

Appen kan göras sååå mycket enklare och renare, man har överarbetat den i dagsläget. Jag känner lite: hur svårt ska det vara att erbjuda ett kort som FUNGERAR globalt och där man får välja själv vad man ska köpa?

Bättre de gör om och gör rätt tyvärr känns det som i dagsläget. En stressad release

Vad menar ni jag har precis läst hur kortet fungerar och vad jag behöver göra för att även jag ska kunna känna en slant. Jag har tänkt börja sätta in 3000kr i månaden. Jag är invalid och handlar allt med mina andra kort sen så om det visar sig fungera så har jag planerat att sätta in 10-15.000kr i månaden vad är det här kommer det inget kort till mig eller vad är det som händer. Mvh Hans Peter Johansson