Roadmap

Hej, på Curves community forum så har de delat med sig deras roadmap. Vore kul om ni hade något liknande, så vi användare kan se framemot det som kommer härnäst.

Hej, tack för tips, det ska vi titta närmare på.

Okej, kommer ni komma med en återkoppling på hur det gick senare?
Har erfarenheter på att det annars rinner ut och det glöms bort :slight_smile:

Hej igen, håll gärna utkik här på vår community, där en sådan lösning skulle hamna. Tack igen för alla dina tips och idéer.

Återupplivar denna tråd!

Jag har läst runt här på forumet en del sedan jag beställde mitt kort. Jag märker att ni på PFC söker input till nya idéer och man kan ofta läsa att funktioner är på gång. Men det är svårt att få något helhetsgrepp på vad som komma skall samt var i utvecklingen olika funktioner ligger.

För mig som aktivt letar efter en “bank” var kort är kostnadsfritt är det viktigt för mig att veta att PFC jobbar på och har en vision om var ni ska. Jag vill ogärna bli kund hos er för att efter ett par månader inse att konkurrenterna kör om er.

Därför vore en färsk roadmap ett bra sätt för er att nå ut till era kunder med vad som händer i utvecklingsprocessen.

1 Like

Hej @bj0rnis Tack för din input angående roadmap! Jättebra att veta att ni är intresserade!
Vi tar med oss det och ska försöka bli bättre på att dela med oss av vår utveckling!